Pagina's

zondag 20 februari 2011

Zoals het klokje thuis tikt...

De nieuwe kamer van Druif vordert gestaag. Over 1,5 week komt de vloerbedekking en hopelijk zijn alle muren dan klaar. Aangezien ik op behang- en schildergebied niet meer zoveel kan toevoegen (ik kreeg van de verloskundige op m'n kop, ik moet rustiger aan doen..), ben ik alvast vol enthousiasme begonnen met de aankleding. Een paar weken terug kocht in de kringloopwinkel dit klokje:


Best prima, maar dat kan natuurlijk leuker! Dus heb ik er het volgende van gemaakt:



In de kleuren van de nieuwe kamer! Hoofdzakelijk blijft de kamer wit, maar met vrolijke kleurtjes aangekleed, voornamelijk groen, rood en roze. Echte meisjeskleuren, maar toch een beetje stoer.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk idee! Ik kwam even langs om te kijken hoe ver je al bent en of er al een nieuw familielid is, maar ik ben veel te vroeg zie ik (-: Ik kom binnenkort nog eens buurten.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk gepimpte klok!
    En rustig aan he?;)

    BeantwoordenVerwijderen