Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Home is where the heart is.

Ik zag ooit ergens de combinatie van vilt en katoen in één knuffel en vond dat zo mooi! Dus bij de nieuwe lichting kasthangers besloot ik hier gebruik van te maken. Vilt aan de ene kant en katoen aan de andere kant, ziehier het resultaat!


mooie foto's maken is zó lastig
 In verschillende kleurtjes en van elk exemplaar een huis en een hart. Mijn favoriet zijn de groen met witte bloemen/blaadjes. Gelukkig heb ik nog stof genoeg, dus binnenkort maak ik ze voor mezelf ook nog een keer!

Te koop in mijn webwinkel.

PS Het valt mij op dat ik graag spreekwoorden als titel gebruik.. Maar voor deze blog vond ik deze toch ook weer erg toepasselijk!

1 opmerking:

  1. tssssk, dat zie ik nu pas: 'Ik ben getrouwd met de leukste man van Nederland (in elk geval, van de wereld is goed mogelijk)...' Die titel is natuurlijk allang vergeven ;)

    BeantwoordenVerwijderen