Pagina's

zondag 6 februari 2011

Wat een bak, zo'n fiets.

Ja hoor, hij is er, een echte bakfiets. Of zoals de meneer van de winkel waar hem kochten het graag noemt: een fiets met een bak. Het is namelijk een tweewieler. Die zijn meer geschikt voor onze situatie. En die situatie wil zeggen, twee kinderen (oké, nu nog één, maar de volgende is onderweg) en flinke afstanden te overbruggen. Wij wonen buiten het dorp en kinderdagverblijf, werk en winkels zijn allemaal minimaal 20 minuten fietsen. En dan fietst een tweewieler fijner dan een driewieler (die heeft een grotere bak, maar is ook logger).

Maar goed, genoeg theorie, dit is 'm!



En ja, ook in deze kleur. Het is namelijk een tweedehands, dus keuze in kleur hadden we niet. Maar ik vind het wel prima, we zijn in elk geval goed zichtbaar in het verkeer! En hij fietst toch lekker! Zondag heb ik het eerste ritje gemaakt met Druif in de bak en die vond het ook helemaal leuk. Hij is dus goedgekeurd. (gelukkig maar!)

En er ligt nog een stuk Mexicaans tafelzeil op me te wachten, om er leuke en comfortabele kussentjes van te maken. Dus als jullie binnenkort een oranje bakfiets met vrolijk gebloemde kussens voorbij zien komen; het is mij! Gewoon zwaaien, ik zal terug zwaaien. ;-)

1 opmerking:

  1. Wat een pracht van een fiets!! Ik kan me voorstellen dat je daar heel vrolijk van wordt (ik in ieder geval wel,haha) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen