Pagina's

maandag 21 februari 2011

Het leven begint bij..!

in dit geval; 30! Hoewel ik zelf dit jaar ook dertig word, is deze rozet niet voor mij. Op aanvraag van de moeder van de dame (meisje? meid? mevrouw? wat zeg je tegen iemand van 30?) in kwestie, heb ik deze gemaakt. De opdracht was; ze houdt van felle kleuren. En volgens mij is dat aardig gelukt!


Ik moet eerlijk zeggen dat het mij weinig doet dat ik dertig word dit jaar. Wel als in: Ha leuk, reden voor een feestje! Maar niet dat ik het erg vind, omdat het zo oud zou zijn. Misschien omdat ik, maatschappelijk gezien, alle dingen wel bereikt heb die je geacht wordt te bereiken. (let op de flinke korrel zout waarmee je die laatste zin moet nemen he!) Ik ben getrouwd, we hebben twee kinderen, leuke baan, mooi huis etc.

Ach, een getal zegt zo weinig. Ik ben intens gelukkig, heb lieve mensen om me heen die van me houden, allemaal een goede gezondheid en we kunnen leuke dingen doen. Wat wil je dan nog meer?

Oké, misschien wat minder grijze haren, dát zou wel fijn zijn!

En ik heb inmiddels begrepen dat de jarige de hele dag met de button heeft gelopen, leuk!

1 opmerking: