Pagina's

zondag 6 februari 2011

Vondsten in de kringloop.

Van de week had ik heerlijk even de tijd om te snuffelen in "onze" kringloopwinkel. Het is maar een kleine en er staat niet heel veel bijzonders, maar toch is het leuk om rond te kijken of je nog bijzondere dingen tegen komt. En voor 14,- was ik weer goed geslaagd! Een paar boeken, voor dochter en mij, een oud klokje wat ik ga proberen te pimpen voor de nieuwe kamer van Druif en deze:


Een mooi geldkistje!

Ik sta in april namelijk voor het eerst op een beurs met mijn spullen en heb dan natuurlijk wel een geldkistje nodig voor in m'n stand! Nog even goed poetsen en wat vakken erin maken, voor ál dat geld wat die dag gaat binnenstromen. ;-)

Voor meer informatie over de beurs voor webshops, Offzo 2011 in Rotterdam, klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten