Pagina's

donderdag 24 februari 2011

Ik stempel, jij stempelt, wij stempelen!

Al een tijdje stond hij op mijn verlanglijst; een stempel van mijn logo. Voor op de verpakkingen, enveloppen, kaartjes en uiteraard ál die facturen van Annabel! Na enig snuffelen op internet had ik eerst bedacht dat ik het zelf ging doen. Maar aangezien ik al niet genoeg tijd heb voor mijn "normale" takenlijst, leek het me niet zo'n goed idee om er nog eens een nieuwe techniek (+ materialen uiteraard) tegen aan te gooien.

En toen kwam ik Moosmade tegen op Twitter. En zij maakt héle mooie stempels. Na wat heen-en-weer gemail, een factuur en een betaling, viel (ontzettend snel!) een dikke envelop op de mat; mijn eigen stempel!!!!


Echt super goed gelukt en ik geef grif toe: zo mooi en gedetailleerd was het me zelf natuurlijk nooit gelukt!

2 opmerkingen: