Pagina's

zondag 2 januari 2011

Naast mijn schoenen..

Een tijdje geleden twitterde ik Als ik schoenen aanhad, zou ik er naast gaan lopen! Foto's volgen. Maar aangezien ik de klant uiteraard eerst haar tas live wilde laten zien en ik daarna op vakantie ging, volgen de foto's nu pas.

Een tas dus, ja daar ging het om. Best een spannende opdracht. Dat vind ik sowieso elke keer als het om een product-op-maat-gaat. Maar nu helemaal, ik had nog niet eerder zo'n model gemaakt, dus dan moet je overleggen aan de hand van een plaatje en wat schetsen. En dan maar hopen dat de tas net zo wordt als ik en de klant in ons hoofd hebben. Bovendien is het (voor mij) niet het makkelijkste model, met die houten handvatten. Maar alles verliep boven verwachting goed en ik ben erg tevreden met het resultaat. En de klant gelukkig ook, daar gaat het uiteindelijk om. Dus hier dan de langverwachte foto's. Helaas met kunstlicht. Ik had de tas 's avonds af en meteen de volgende dag ging de tas door naar haar (zijn?) rechtmatige eigenaresse.



Van stevige stof, met houten handvatten en een draagriem, platte bodem en twee binnenzakjes in de knáloranje voering!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten