Pagina's

dinsdag 11 januari 2011

Nieuwe kamer voor kleine druif.

Als het goed is wordt zo rond 6 mei de nieuwe Spruit geboren. En aangezien ons huis op het moment nog maar twee slaapkamers heeft, wordt er hard geklust aan slaapkamer nummer 3. Door middel van een vaste trap en een dakkapel gaat dat gelukkig heel goed lukken. Dat heeft nog wel wat voeten in de aarde hoor, aangezien ons budget niet oneindig is, doen we heel veel zelf. De dakkapel hebben we laten plaatsen, maar al het afwerken doen we (lees, voornamelijk mijn man) zelf. Er zijn al behoorlijk wat rollen glaswol en gipsplaten naar boven gesjouwd, maar het begint nu echt vorm te krijgen!

En als het zware klussen over een paar weken over is, kan het écht leuke werk beginnen; inrichten en decoreren! Ik ben al weken (oké, maanden..) bezig met leuke plaatjes verzamelen ter inspiratie en kan mezelf helemaal lekker maken met mooie spullen, mijn wensen-lijstje groeit gestaag.

Zoals deze hele lieve slinger van Annemaries Breiblog, een plaatje!


En als kledingkasten voor de steeds maar uitbreidende garderobe van Druif, de Stuva kasten van Ikea, de kleur en combinatie ben ik nog niet uit.

En vandaag kwam ik een hele mooie tutorial tegen, zó leuk! Ik heb nog wel wat tijd over, dus dit kan er nog wel bij. :-) Gevonden bij The Mother Huddle


Nou ja, nog even doorzagen, -timmeren en dan kan ik los!

(en dat is dan de kamer voor Druif, de kamer voor Spruit mag ook nog!)

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Wat ontzettend leuk dat je mijn hartjesslinger hier noemt. Ik voel me vereerd! En wat leuk, een lentekindje op komst! Heel veel succes met de zwangerschap. Ik ga je blog volgen hoor.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar het eind resultaat!

    Ben je ook gaan volgen!

    Succes met je zwangerschap!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen