Pagina's

maandag 17 januari 2011

Give Away!

Jaja, hier is ie dan, mijn eerste echte give away. Zodra ik 100 volgers heb op twitter verloot ik deze:



Of deze:



Een leuk en handig mapje om visitekaartjes op te bergen. Voor de verzameling, of juist om uit te delen. En net iets breder dan een standaard visitekaartje, omdat de creatievelingen onder ons ook nog wel eens een afwijkende maat visitekaart hebben. ;-)

Spelregels; volg me op twitter en laat hieronder een berichtje achter. De gelukkige winnaar mag zelf kiezen of het de blauwe of het grijze mapje wordt.


En Iris heeft gewonnen, gefeliciteerd, hij komt eraan!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuke aktie hoor..........
    en doe graag mee.

    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Vooral die met de vogeltjes. Ik doe ook mee

    Groet,
    Babette Reuser
    Kleine Druif

    BeantwoordenVerwijderen