Pagina's

donderdag 13 januari 2011

Nieuwe kamer voor kleine spruit.

Van de week schreef ik al over de nieuwe kamer die in de maak is voor onze dochter. En dat betekent dat haar oude kamer omgedoopt gaat worden tot babykamer! Die staat dus als tweede op het lijstje, maar ik ben natuurlijk al druk aan het bedenken hoe die er uit moet gaan zien.

Aangezien we niet (willen) weten of het een jongetje of meisje is, moet het redelijk neutraal worden. Maar ik wil er toch wel een echt gezellig kamertje van maken! En toen kwam ik laatst de volgende foto tegen:


Bij Kidsfactory in Breda. En daar ben ik gister ook nog even "live" wezen kijken. En ik vind 'm leuk!! Nu gaan er geen nieuwe meubels komen, maar de huidige zijn wit, dus dat kan prima. Maar het blauw op de muur gaat er zeker komen en een blauwe lamp ook! Ik heb rode hoezen gekocht voor het waskussen en de gordijnen die er al hangen zijn exact de kleur van de foto. Lucky me. (ik kan wel zeggen, lucky Spruit, maar ik denk dat het hem/haar weinig uitmaakt.. :-) )

En terwijl ik daar rondliep kwam ik ook onderstaand opbergmandje tegen, van Colorique, past er helemaal goed bij!

Dus dat mandje is inmiddels in huis. Nu nog "even" wachten tot de kamer van Druif klaar is en ingericht en ik kan aan de volgende beginnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten