Pagina's

donderdag 20 januari 2011

Wie een kado maakt voor een ander...

Als in "wie een kuil graaft voor een ander.." Als house warming gift voor vrienden had ik laatst een magneetbord gemaakt. Nou ja, het bord gekocht en vervolgens met stof bekleed. Het oorspronkelijke plan was om er twee te maken. Dat leek me mooier staan en bovendien hebben ze een werkruimte voor hun samen, dus genoeg papieren en ditjes-en-datjes die op zo'n magneetbord terecht komen. Maar aangezien ik het nog steeds erg spannend vind om zelfgemaakte kadootjes te geven, heb ik het eerst maar bij één exemplaar gehouden. Eerst maar eens afwachten wat de reacties waren..

En die waren gelukkig érg positief! Dus inmiddels heb ik het 2e exemplaar ook gemaakt en die staat geduldig te wachten tot de rechtmatige eigenaren en wij elkaar weer eens ontmoeten. (helaas wonen ze aan de andere kant van het land, dus we zien ze niet wekelijks) Maar misschien moeten we daar niet al te lang mee wachten. Het bord staat namelijk in óns huis ook erg mooi en voelt zich al behoorlijk thuis....



Dus binnenkort nog maar eens langs de Ikea, voor een magneetbord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten