Pagina's

maandag 31 januari 2011

Antwerpen!

Afgelopen weekend zat ik in Antwerpen, samen met manlief. Wat is dat toch een leuke stad! Mooie gebouwen met prachtige gevels en kleine straatjes om door heen te dwalen. Ik kan ook in alle eerlijkheid zeggen dat we niet op de Meir zijn geweest. Best leuk hoor, maar kleding shoppen zit er voor mij met m'n 26 weken zwangere buik toch niet in en die winkels die daar zijn, hebben we in Nederland ook.

Nee, doe mij dan maar Achter de maan. Daar word je vrolijk van, alleen al door naar binnen te lopen. En wat een leuke spullen hebben ze daar! Ik heb me ingehouden en alleen wat mexicaans tafelzeil gekocht en enkele mooie kaarten van Cherry Flavour.



Het liefste had ik ook nog zo'n leuke tas van 70sUP gekocht, anders dan anders én leuk geprijsd.


En Habitat, waar ik zelfs met lege handen naar buiten ben gelopen. Maar wel veel ideeën opgedaan en mijn wensenlijstje is weer wat langer geworden.
Waar ik wél wat gekocht heb, is bij Happylights. Ook al zo'n fijne winkel! Daar koop je lichtgevende slingers van magisch gekleurde bollen.



In onze keuken hangt al een exemplaar, in aardetinten. En nu heb ik een nieuw snoer aangeschaft, voor de toekomstige babykamer. In fris wit met een klein rood en blauw accent.


Naast al dat shoppen hebben we natuurlijk genoten van lekkere hapjes en drankjes (ook al moest ik al die lekkere Belgische biertjes aan me voorbij laten gaan..) Ontbijten bij Le pain quotidien, lunchen bij 't Suut Bekske en 's avonds genieten bij Het elfde Gebod.
En ons hotel? Met een perfecte ligging in het oude centrum, in een oud pand maar van binnen mooi strak: Matelote!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten