Pagina's

donderdag 23 december 2010

Onze kerst(b)engel.

Omdat H. zaterdag drie wordt, mag ze morgen uitdelen op het kinderdagverblijf. En aangezien ze een echt kerstkindje is, probeer ik elk jaar een beetje in de kerstsfeer te blijven. En dat is dit jaar behoorlijk gelukt! Ik kwam nog een lap rode en witte fleece tegen, zie hier het resultaat.

Kerstsokken voor de kindjes, gevuld met een Dora-koek en lekkere lange spek.  En voor alle lieve juffen een klein doosje bonbons (die zullen wel omkomen in de chocola en taart denk ik?) en voor allemaal een christmas cracker. Die vind ik altijd zo leuk! (het zijn trouwens 15 sokken en 12 christmas crackers, maar dan werd het zo'n rommelige foto)

Ik word er wel een beetje emotioneel van hoor. Drie jaar terug schommelde ik met dikke buik door het huis, bijna een week over tijd. Iedereen riep van tevoren: "oh, als het maar geen kerstkindje wordt!" En dat is ze dus wel, maar ik had me geen mooier kerstkado kunnen wensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten