Pagina's

dinsdag 26 april 2011

Trouwjurk.

Volgende week trouwt mijn schoonzusje, met mijn aanstaande zwager. Op 6 mei om precies te zijn. 6 Mei? Dat is een bekende datum, toch? Ja, dat klopt, ik ben nl 6 mei uitgerekend. Ik moet eerlijk bekennen dat zij eerder waren met de datum, dus het is onze "schuld". Best knap, er zijn 365 dagen in het jaar en dan toch op exact dezelfde datum uitkomen...

De kans dat ik zelf aanwezig ben op de bruiloft is dan ook niet heel groot. Gemakshalve gaan we er wél van uit dat man en Druif zijn. Dus heb ik een mooie "trouwjurk" gemaakt voor dochter! Ze vindt hem zelf gelukkig ook erg geslaagd en kijkt helemaal uit naar het grote feest. Dan gaat ze met papa trouwen, heeft ze bedacht. Hoe zoet.



 




Met kleine pofmouwtjes en zelfs wat roezeltjes. Dat vind ik normaal al snel té, ik ga liever voor een iets stoerdere variant. Maar zo voor een bruiloft kan dat juist wel heel goed!





1 opmerking: