Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Om hebberig van te worden..

Gister was mijn 1e dag van het verlof en ik heb mezelf meteen goed getrakteerd, een ochtendje shoppen bij de stoffenwinkel en Loods 5. Heerlijk!

Bij de stoffenwinkel moest ik me echt inhouden, wat hebben ze daar toch veel moois, zucht.. Maar aangezien ik nog enkele lapjes heb liggen, kan ik niet maar blijven kopen.


oeps, wel een beetje een zooitje
Maar ik had nog wel een legitieme reden om iets moois uit te zoeken. We hebben één box/speelkleed, maar aangezien we tegenwoordig twee woonverdiepingen hebben, ga ik er nog eentje bijmaken. En daar heb ik deze stofjes voor uitgezocht:



Snoezig toch!? Ik moet nog even wachten, want ik moet eerst nog hard aan de slag voor Offzo, maar daarna is dit mijn eerstvolgende project.

Loods 5 was leuk als altijd, en de frambozen/witte chocolademuffins zijn daar zó lekker!

Verder ben ik gistermiddag hard bezig geweest in de babykamer. Toch iets meer werk dan ik dacht, maar vandaag komt het wel af, dus later deze week volgen foto's! De kleur op de muur kan ik alvast wel verklappen:



En nee, we weten echt niet of het een jongen of een meisje is. (wat nu niemand meer gelooft waarschijnlijk..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten