Pagina's

donderdag 21 april 2011

Lijstjes.

Ik ben van de lijstjes, takenlijstjes. Op mijn werk ben ik helemaal fan van Outlook, want daar kan je zo'n mooie takenlijst aanmaken. En thuis gebruik ik briefjes, of notitieboekjes. Heerlijk om een duidelijk overzicht te hebben van wat ik die dag ga doen, wat er allemaal mee moet uit de supermarkt, wat ik nog wil maken op de naaimachine (dat zijn eindeloze lijsten!) of wat ik vooral niet moet vergeten.

En ik hou er ook nog eens van dat het mooie lijstjes zijn. Dit lieve notitieblokje kreeg ik van mijn tante (nou ja, eigenlijk een volle nicht van mijn moeder, wat is ze dan van mij? achtertante?) uit Amerika. Een ontzettend lief en gezellig mens en heel attent. Nu gebruik ik haar blokje en denk regelmatig even aan haar!



En het leukste van takenlijstjes? Afstrepen natuurlijk!

1 opmerking:

  1. Inderdaad, heerlijk om lijstjes te maken! Ik ben al net zo'n structopaat als jij ;-) Kijk ook eens op popplet.com, ook zoiets fijns, daarmee structureer ik de chaos in mijn hoofd tot overzichtelijke mindmaps en actielijsten...

    BeantwoordenVerwijderen