Pagina's

dinsdag 12 april 2011

Babykamer.

Ja, daar zijn ze dan; de foto's van de babykamer!! Altijd lastig, vind ik, om een hele ruimte mooi op de foto te krijgen. Dus het is met stukjes bij beetjes, maar een aardig idee krijg je er zo wel van.



De meubeltjes hadden we ook bij Druif staan, alleen in hele andere opstelling. Bovendien zijn de kleuren aangepast. (destijds was het groen) De commode is een echt familiestuk, mijn moeder heeft daar als baby nog opgelegen. Daarna haar zussen en broer , mijn zussen en ik en naar mijn weten al mijn neefjes en nichten. En nu in gebruik voor de 3e generatie!



Het ledikant is nog niet opgemaakt, omdat kleine Spruit eerst bij ons op de kamer zal slapen, in een wiegje. Het wiegje is nieuw, gekregen van mijn lieve ouders, het lakentje is nog gebruikt bij mijn moeder thuis en het dekentje heb ik zelf gebreid! Daar ben ik best wel een beetje trots op, aangezien ik nooit verder ben gekomen dan een sjaal breien. Ik geef toe, een heel ingewikkeld patroon was dit ook niet, maar toch, een patroon!


En dit is de andere kant van de kamer.


Dus, het kamertje is af, de kleertjes liggen schoongewassen in de kast.. Nog even voorbij de 37 weken en Spruit mag komen!


5 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Vooral die witte muur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh prachtig! leuk hoor, al die voorpret :)
    en wat bijzonder van die commode.
    En natuurlijk het gebreide dekentje; zeker iets om trots op te zijn....
    (en ik weet hoe het is,omdat ik al sinds kerst aan 1 sjaal bezig ben,haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicole, het was niet mijn bedoeling je reactie te verwijderen, er ging iets mis op m'n smartphone. :(
    Dank voor je compliment. Het dekentje heb ik gebreid volgens het patroon van BabyDROPS 16-9 by DROPS Design. Veel plezier met het breien voor je neefje/nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen