Pagina's

dinsdag 3 mei 2011

Kleine update.

Nee, er is nog geen baby. Dan is dat maar meteen duidelijk. :-)

De laatste tijd was ik weinig online, vanwege een eigenwijze pc. Ik weet dat het slechts elektronica is, maar ik dicht 'm toch af en toe menselijke eigenschappen toe. Ik ben een behoorlijke digibeet en lig wel eens overhoop met dat ding, maar dit keer was het toch echt serieus. Man had er ook last van namelijk, dus ik kan eerlijk zeggen dat het dit keer niet aan mij lag!
Schermen die zich vanzelf sloten, of openden. Een muis die niet luisterde, een tempo uit het jaar 0 en steeds vastlopen. Niet echt bevorderlijk voor een gezellig rondje blogs surfen en al helemaal niet fijn als je zelf een bericht wil plaatsen.

Gelukkig hebben we nu iets nieuws, met dank aan lieve zwager een 2e hands laptop. Even wennen, maar wel erg fijn om weer online te zijn! (dat rijmt) En gelukkig konden alle bestanden van de pc (voornamelijk foto's en video's) gered worden. We hebben een externe harde schijf aangeschaft. Volgens dezelfde zwager groot genoeg om alle bestanden van de hele straat er op te zetten, maar hé, beter mee verlegen dan om verlegen.

Het betekende wel dat ik veel tijd over had! Die heb ik niet alleen maar "nuttig" besteed hoor.Ik ben tenslotte 39,5 week zwanger. Maar naast het languit met een boek op de (tuin)bank, heb ik ook veel achter de naaimachine gezeten. En zo ontstonden:

- een kussenhoes voor de babykamer
- een boxkleed
- een waanzinnig gave tas (voor mezelf!)
- een manicure mapje

Helaas loop ik wat achter met foto's maken en bewerken, maar ik hoop de komende week al mijn maaksels te laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten