Pagina's

maandag 9 mei 2011

Let the sun shine!

Aangezien we al 1,5 maand mooi weer hebben, maak ik veel gebruik van mijn zonnebril. Heerlijk een boekje in de tuin lezen? Zonnebril! Stuk in de auto? Zonnebril! En tussendoor gooi ik hem in mijn tas. Maar dat is natuurlijk niet zo heel goed voor dat ding. En ook al is het een simpele (maar leuke!) van de Hema,

toch jammer als er al snel veel krassen op zitten. Een tijdje terug had ik bij By MiekK al een hele duidelijke tutorial gezien voor een zonnebrilhoesje, dus zaterdag aan de slag gegaan met dit resultaat!

van dezelfde stof als van mijn Ultieme Tas

Druif vroeg, nieuwsgierig als altijd, wat ik aan het maken was en of het voor haar was. Nou nee, maar dat kan wel hoor. Dus volgde deze voor haar nieuwe (zelf uitgezochte!) zonnebril.



Als jullie zelf aan de slag willen, de tutorial vind je hier. De blog zelf is ook echt de moeite waard en er staan nog meer leuke tutorials op.

1 opmerking:

  1. Ooh, wat leuk! Die wil ik ook! Voor mij en voor die kleine! Bestel ik wel na je verlof, goed?!

    BeantwoordenVerwijderen