Pagina's

zondag 8 mei 2011

De Ultieme Tas.

Mijn tas was versleten. Mijn tas, die ik elke dag gebruikte, de afgelopen zes jaar. Natuurlijk heb ik ook wel andere tassen (hoewel niet zoveel als sommige vrouwen), voor een avondje uit of een weekendje weg. Maar niet zo'n tas die je 's ochtends gedachteloos meepakt, omdat alles er in zit en het nu eenmaal de fijnste tas is.

Ik heb wel rondgekeken voor een nieuwe tas, maar de tassen die ik mooi vond, vielen niet helemaal (helemaal niet) in mijn budget. Bovendien waren ze het toch allemaal net  niet; te groot, te klein, te weinig vakken etc.

Dus wat doe je dan, als je heleboel stof hebt liggen en je tijd hebt om achter de naaimachine te kruipen? Juist, je maakt je eigen Ultieme Tas. De maten heb ik grotendeels overgenomen van de versleten tas, ik heb wat vakken toegevoegd, de schouderband (die nog prima was) van het oude exemplaar overgezet en daar was ie dan: De Tas.

zó moeilijk, een duidelijke foto maken van een tas..

Ik ben er eigenlijk best heel trots op. Het is een eigen ontwerp en het klopt toch! Hij voelt goed stevig aan, zonder zwaar te zijn. Er zit een echte, verstevigde tassenbodem in en de vakken die ik heb toegevoegd blijken nu al heel handig te zijn. Ik vind mijn telefoon elke keer in 1x terug!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas, zoiets zou ik ook wel willen hebben!
    En o ja ik ben mijn telefoon ook iedere keer kwijt.
    Is de tweede er al? Veel succes met het wachten anders nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi annabel,

    ik moest even flink bijlezen op je blog...maar wat een nieuws allemaal!!
    wat spannend dat de baby er nog niet is..ben benieuwd! succes met de laatste loodjes.

    En wat heb je een prachtig jurkje voor druif gemaakt. Ziet er zo vrolijk uit :)

    De tas is megaleuk en absoluut een reden om trots op te zijn. top!

    BeantwoordenVerwijderen