Pagina's

zondag 22 januari 2012

Slabbetjes, oh nee, slabben.

Spruit is een enthousiaste eter. Hij eet graag, veel en de laatste tijd het liefst zelf. En dat met 8 maanden jong, dat belooft nog wat voor de toekomst. :-) Dat betekent wel dat de vloer, de stoel en Spruit zelf na elke maaltijd onder zitten met restanten van het menu van de dag. En ondanks dat onze slabbenvoorraad toch flink is, grepen we toch nog wel eens mis. Onvoorstelbaar als je bedenkt dat onze wasmachine bijna non-stop draait. Dat had ik toch 'vroeger' niet bedacht, dat kleine mensjes zulke grote stapels was veroorzaken.

Dus nam ik een fijne maat slab (lees 'groot') als voorbeeld en ging aan de slag, met deze als resultaat. Lekker stoer en dubbelzijdig. Ik ben namelijk niet zo'n fan van de plastic versies, maar slabben van een enkel stofje druipen meteen door. (zei ik al dat Spruit een enthousiaste eter is?) Leuk detail vind ik dat de slabben gevoerd zijn met dezelfde flanellen luiers die vroeger om de, toen nog schattige, billetjes van mijn echtgenoot zaten. Die luiers hebben hun geld inmiddels wel opgeleverd!


En vergeet de giveaway niet!

1 opmerking: