Pagina's

woensdag 7 september 2011

Swanmarket, september editie.

De vorige keer was het al behoorlijk nat op Swanmarket, maar de voorspellingen voor deze editie waren nog véél natter. Maar ik ben niet van suiker, bovendien had ik de auto tot mijn beschikking en nam ik een paraplu mee; mij zouden ze niet hebben! (ze? wie zijn ze dan? de regendruppels?) Maar dat was gelukkig niet nodig, het weer viel reuze mee.

Ik heb lekker rondgelopen, gesnuffeld bij de leuke stands, nog even gebuurt bij Sas K.I.A. en dit was de oogst:


Deze keer heb ik goed onthouden waar alles vandaan kwam!

Het dienblaadje met geweldig ontwerp van Isak kocht ik bij Stoer in Style, de kaartjes bij het winkeltje van Elle Aime. Ze zijn van Studio Neeltje en Margo Slingerland. En het hangertje (zien jullie het? het kleine, groene bloemetje) bij de stand van Van Rox. Ik heb ook nog een leuke button gekocht, maar die werd snel geconfisqueerd door Druif en haalde de foto niet. :-)

Ik denk wel dat het beter is voor mijn portemonnee als ik niet élke editie van Swanmarket bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten