Pagina's

dinsdag 20 september 2011

kunst met een kleine k.

Na de zoveelste herinrichting van onze woonkamer (die mijn man elke keer zonder zuchten ondergaat, de schat) bleef er een behoorlijk lege muur over. Al een tijdje ben ik aan het bedenken wat er moet hangen, maar ik kwam nog niets tegen wat mooi genoeg is. Of betaalbaar. Maar afgelopen weekend kreeg ik opeens de geest en ging aan de slag met masking tape (gekocht bij PS ik hou van jou) en een stapel oude Flow Magazines!



PS Doe je al mee aan de give away? Laat hier een reactie achter!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan! Zo creatief zeg!
    Die mannen moeten soms toch wat doorstaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha zus. Zou dit idee ook geschikt zijn om foto's op de muur te plakken? En dit soort tape zou goed verwijderbaar moeten zijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen