Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Zomaar een dag.

Gewoon een dag. Ik ben altijd vrij op woensdag en omdat Druif vakantie heeft, heb ik beide kindjes thuis vandaag. Met z'n drieën brengen we Manlief naar het werk. Op die manier heb ik de auto en omdat het met bakken uit de hemel komt, is het wel zo prettig dat hij niet op de fiets hoeft.

Ik doe boodschappen met de kindjes, Druif die in de supermarkt bedenkt dat ze naar de wc moet (alle complimenten voor het personeel van de Jumbo, heel attent), Spruit die blij verrast is als hij ook een worstje mag bij de slagersafdeling. Langs de kapper, waarbij Druif heel zoet stil zit en Spruit iets minder. Op de markt kopen we tulpen, beide kindjes krijgen een eigen bloem van de mevrouw.


Thuis doen we lekker rustig aan. Spruit doet z'n slaapjes. Druif en ik kleuren, maken mooie dingen met de strijkkralen en lezen boekjes. Terwijl Druif 's middags een filmpje kijkt, boek ik een hotelovernachting voor over een paar weken, dan hebben Man en ik een feestje van een goede vriend in Utrecht.
Als Spruit wakker wordt, duikt Druif er nog even enthousiast bij, om te spelen en te knuffelen.


Manlief is lekker vroeg thuis (gebracht door m'n vader, ideaal zo'n familiebedrijf!). Druif mocht het avondeten kiezen vanwege de vakantie, dus staan er frietjes en kip-om-te-kluiven op tafel. En ja, ook sla en doperwten.

Na het eten nog even samen in bad en dan twee schone kindjes lekker naar bed.

Gewoon een dag. Een dag waarop je niet zo veel hoeft, dus alle tijd hebt om te genieten van de kleine dingen. Wat een fijne dag.

2 opmerkingen:

  1. ...daar zouden er meer van moeten zijn, van die gewoon hele fijne rustige mooie dagen! geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!!! Dikke kus, mama

    BeantwoordenVerwijderen