Pagina's

zondag 27 mei 2012

Tijd vliegt.

Jawel hoor, ik leef nog, ik ben er nog. Ik heb zelfs geen goed excuus voor bijna drie weken niet bloggen. Het gebeurt gewoon, het dagelijkse leven gaat maar door en bloggen heeft daar blijkbaar op dit moment niet zo'n hoge prioriteit.

Hoewel er genoeg is om over te bloggen!

- Na ruim een jaar kluspauze zijn we weer vrolijk aan de slag in huis. In ons enthousiasme zijn we met drie projecten tegelijk gestart, het balkon, de studeerkamer én de badkamer. Klinkt niet heel logisch en dat is het eigenlijk ook niet..

- Het was moederdag, ik kreeg mooie frutsels van de kinders en maakte zelf ook iets voor de állerliefste moeder van de hele wereld.

- Spruit werd een jaar. Een jaar! Een heel jaar en is officieel geen baby meer. Hij vierde het met mooi weer in de tuin en ik bakte een Nijntje taart.

Een paar weken terug, zijn vader aanmoedigen bij de tennis.

Daar volgen allemaal nog blogjes over, met foto's. Maar nu even niet. Nu ga ik koffie drinken in de zon en daarna tassen pakken. De kinders gaan uit logeren zodat Manlief en ik vanavond naar The Boss kunnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten