Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Achter de schermen..

wordt er hard gewerkt! Ik ben bezig met een ontzettend leuk, maar (letterlijk!) groot project. Bovendien moet het morgen op de post, aangezien het een cadeau is voor een klein meisje dat komend weekend jarig is. Enige stress is hier dus wel te bespeuren..

En ik maakte nog meer mooie dingen (al zeg ik het zelf :-) ) de laatste tijd, ik heb simpelweg gewoon weinig tijd om het te laten zien. Maar hier dan, één dingetje. Ik maakte een klein uitstapje naar de wereld van kaarten maken. Ooit vond ik dat een ontzéttend suffe hobby, maar aangezien ik toch al aan het naaien, borduren en breien ben, kan dit er ook nog wel bij. ;-) En bovendien kom ik online steeds mooiere, stoerdere en lieve kaarten tegen die door dames (kent iemand een man die zelf postkaarten maakt?) zelf gemaakt worden. Kleine creaties waar ik diep van onder de indruk ben. Ik maakte iets simpels, met mooi papier en masking tape kom je al een heel eind.

Voor onze allerliefste vrienden, die een een tweede zoon kregen. Het kraamcadeau (laat ik ook nog eens zien) gingen we afgelopen weekend persoonlijk brengen en toen heb ik zelfs al even mogen knuffelen met hun nieuwe aanwinst, wat een mooi jongetje!!


Het papier voor de envelop en het schattige plaatje haalde ik uit Flow Magazine, een blad wat ik elke maand probeer niet te kopen, wat zelden lukt. Misschien toch eens een abonnement.?


1 opmerking:

  1. Ziet er echt leuk uit! Ben benieuwd naar de foto's van je grote project.Succes met de laatste loodjes. Mama

    BeantwoordenVerwijderen