Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Lief leeuwtje.

Dit knuffeltje maakte ik een tijd terug al, bij de geboorte van mijn eerste (en tot nu toe enige) nichtje M. Inmiddels alweer bijna vijf maanden oud, een heerlijk makkelijk en prachtig mooi meisje, dat hebben haar ouders goed voor elkaar. :-) Zowel haar vader als haar moeder zijn gek op reizen, vooral naar het Afrikaanse continent. Dus toen ik dit leeuwtje tegen kwam, wist ik meteen voor welke baby die gemaakt moest worden!



Ik gebruikte oude kleertjes van Druif, lekker zacht tricot. Het donkerbruin voor de neus van het leeuwtje en het beige werd de achterkant. Nog wel lastig om dat tricot helemaal netjes te krijgen, wat ook niet helemaal gelukt is..

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, met die lintjesmanen ! Tricot is lastig naaien. Bij mij hielp het om een tricotnaald te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik t zo terug lees, ist heel logisch dat t een leeuwtje is. Thuis stop ik M altijd in met de woorden: "Kijk, Beertje is er ook" en manlief hoor ik vaak zeggen: "Hier is je hondje..."
    Maar ze is er in ieder geval erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen