Pagina's

donderdag 25 augustus 2011

Bellen blazen.

Even een kleine update. Want ik ben er nog hoor, als het hier rustig is, is het dat IRL juist niet. Spruit blijkt een kampioen te zijn in bellen blazen. Snottebellen wel te verstaan. Al 1,5 week is hij letterlijk snot- en snotverkouden. Dus dat betekent zeer onrustige nachten. Voor hem. En voor ons. Ik kan u vertellen; ik heb er wel eens florissanter uitgezien.
Maar gelukkig nemen de snottebellen nu eindelijk af en de uren slaap weer toe. Dat werd ook wel tijd, aangezien de wallen inmiddels ter hoogte van mijn enkels hangen. Nog iets lager en ik zou er over struikelen.

Spruit is behalve een kampioen in bellen blazen ook de koning van de lachjes. Want al voelt hij zich nog zo beroerd (koorts en snot over z'n hele gezichtje), hij blijft lachen! Die arme schat. Gelukkig heeft hij nu weer écht reden om te lachen. En dat doet hij veel en gul, genieten dus!

2 opmerkingen:

  1. Heeft Spruit de Druif nog niet aangestoken? Fijn dattie blijft lachen! Groet,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annabel - niet ingelogd25 augustus 2011 om 00:53

    Nee, gelukkig niet. Manlief wel, dus had 2 snotterende mannen. Het is wel duidelijk wie er het sterke geslacht is. :-)

    BeantwoordenVerwijderen