Pagina's

zondag 16 september 2012

Jurkje.

Deze jurk maakte ik al een paar weken terug, maar het kwam er eerder niet van om een foto te maken. Het is een patroon van Knipmode (nr. 4 - 2009, jurk 18 om precies te zijn). Ik gebruikte een simpel katoenen stof, zwart met witte bollekes. Staat ook erg leuk met een zwarte panty en laarzen als het wat kouder is, al zeg ik het zelf.

 
Gemaakt door manlief die, zoals te zien is aan de hoek van de foto, een stuk langer is dan ik. :-) En die gekke vlek op m'n scheenbeen is een muggenbult, niet zo'n handige plek kan ik u vertellen. Nu zijn er weinig handige plekken voor muggenbulten geloof ik. Sterker nog, ik kan er geen enkele verzinnen. En ik heb er een hoop uitgeprobeerd, ik ben altijd erg populair bij die stomme stekers, fijn he.

9 opmerkingen:

  1. Zo simpel maar het echt prachtig! Je staat er mooi mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke jurk, wat moet dat fijn zijn als je dat zomaar zelf kunt maken.
    En o ja muggen, grrrr, als ik getraind heb dan heb ik er altijd meteen weer een paar bij, van die dikke bulten. Gekmakend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi jurkje! Jammer genoeg heb ik die Knip niet maar anders....!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi jurkje! Jammer genoeg heb ik die Knip niet maar anders....!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi! :)Echt leuk gemaakt!
    En leuke blog, deze ga ik zeker volge! :)

    BeantwoordenVerwijderen