Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

Rood met witte stippels.

Na maanden klussen is de werkkamer eindelijk af! In een volgend blog zal ik daar foto's van laten zien. Nu alvast één van de eerste creaties die van onder mijn naaimachine vandaan rolde, een jurkje voor dochterlief.

Het bovenstukje is van tricot, zo sluit het mooi aan en zit het toch lekker zacht. Druif bombardeerde het meteen tot haar lievelingsjurk. Nu moet ik er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ze elke dag weer opnieuw bedenkt wat haar lievelingsjurk is. ;-)

5 opmerkingen:

  1. We hoeven niet te eerlijk zijn he :)
    Dit is in elk geval heel lievelingsjurk waardig! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig jurkje! Mooie stofjes heb je gecombineerd!
    Tekende je het patroontje zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal erbij te zetten, ik volgde grotendeels deze tutorial: http://www.lilblueboo.com/2009/06/border-fabric-sundress-tutorial.html

      Verwijderen
  3. Och da's mooi! Hier ben ik absoluut fan van, mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen