Pagina's

vrijdag 25 november 2011

Steuntje in de rug.

Vrijdag was een spannende dag voor een vriendin van mij. Haar stoere jochie van drie onderging een zware operatie. Gelukkig is dat goed verlopen. Hij is nog niet klaar en er zullen misschien nog andere ingrepen plaatsvinden, maar het ergste is achter de rug. Wat een opluchting voor iedereen!
Ik ben dan weer zó dankbaar met onze gezonde kindjes, meer kan een mens niet wensen.

Voor een klein steuntje in de rug stuurde ik een mini-pakketje: de kasthangers maakte ik zelf, van katoen met vilt. En de vingerpoppetjes kocht ik bij Ikea.


Uiteraard weer met een mooi papiertje er om, lief kaartje er bij en met de postbode mee!


2 opmerkingen:

  1. lief van je, daar gaat die kleine man heel blij mee zijn! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben je ook een lieverd,he!

    nogmaals bedankt,he!

    BeantwoordenVerwijderen