Pagina's

woensdag 27 juli 2011

Stoere shirts.

Spruit groeit, en hard ook. Van de week waren we weer op het consultatiebureau en hij steekt met kop en schouders boven de groeicurve uit. Nu had ik al niet zo veel kleertjes voor hem, aangezien Druif overduidelijk een meisje is. Ik had nooit veel met roze, maar die kleur is sinds haar geboorte sterk vertegenwoordigt hier in huis. Ik probeer haar nog wel eens in een stoere spijkerbroek te hijsen, maar zelf geeft ze duidelijk de voorkeur aan jurkjes. En roze jurkjes zijn het helemaal.

Maar goed, Spruit dus. Hij ging alweer over naar het volgende maatje . (2 maanden oud en 62 is te klein, ook de broeken..) Online kwam ik leuke kleertjes tegen, maar toch ook best prijzig. Niet heel duur, maar ja, als je bedenkt dat hij het maar een paar keer draagt, toch zonde. Dus kocht ik basic shirts en ging zelf aan de slag. Met dit resultaat:



Met flockfolie heb ik de ster gemaakt. De walvis is van een restje stof, verstevigd met strijkkatoen en opgestikt. Niet slecht toch, voor twee shirts van (in totaal) 8,-!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten